Meny Stäng

Bli medlem

Hos oss kan du som har epilepsi bli medlem – välkommen! Men även du som är anhörig eller kompis eller som exempelvis arbetar med personer med epilepsi får gärna bli medlem – du behövs!
Information om medlemsavgifter, medlemsförmåner, lokalföreningar med mera finns på sidan Medlemskap.

I ansökningsformuläret här nedanför kan du välja:

• enskilt medlemskap eller familjemedlemskap i en lokalförening
  • stödmedlemskap i Epilepsiförbundet
  • enbart prenumeration på Epilepsia.

Om du vill beställa en prenumeration på Epilepsia för en organisation: Fyll inte i formuläret utan kontakta oss via e-post info@epilepsi.se. Detsamma gäller om du vill prenumerera på Epilepsia till en utlandsadress.

I formuläret kan du välja om du vill betala direkt med kort eller Swish eller få en faktura per e-post. Möjlighet att betala via autogiro per månad finns. Gå in på din internetbank och tjänsten för autogiro. Sök upp Svenska Epilepsiförbundet som mottagare.