Meny Stäng

Epilepsikalas

Länk till kommande Epilepsikalas:

27 april i Linköping

28 september i Gävle

Välkommen på Epilepsikalas!

Ett par gånger per år bjuder Epilepsiförbundet in till Epilepsikalas på olika ställen i landet. Epilepsikalasen är bra tillfällen att mötas, att utbyta erfarenheter och kanske att lära sig något nytt.

På programmet brukar det finnas intressanta föreläsningar, barnaktiviteter samt en minimässa med relevanta produkter och informationsmaterial. Dessutom bjuder vi på tårta – missa inte den!

Vi välkomnar gamla, nya och blivande medlemmar – personer som lever med epilepsi, deras anhöriga och vänner samt även exempelvis personer som jobbar med epilepsirelaterade frågor.

Arrangemanget görs om möjligt i nära samarbete med en lokal epilepsiförening och intresserade medlemmar. Tycker du att det behövs ett Epilepsikalas i närheten av där du bor? Då har du möjlighet att vara med och arrangera ett Epilepsikalas. Hör av dig till info@epilepsi.se! Vi tar tacksamt emot all hjälp vi kan få för att göra Epilepsikalas till en trevlig och givande tillställning.

Vi fyller successivt på med information och bilder här på sidan. Och program för kommande Epilepsikalas läggs upp så snart det är klart.